Totalul afișărilor de pagină

Useful information for U.K immigrants

luni, 3 iunie 2013

Carpe Diem


            Fa cunostinta cu mine, saruta-ma pe frunte si nu-mi spune nimic, doar da-mi o melodie de despartire, ca sa fim de la primul zambet constienti de sfarsit, de faptul ca vom inceta sa mai existam in realitatile noastre separate odata cu momentul in care intalnirea se va termina. 
           Suntem ca niste ingeri in ziua lor libera pe pamant si putem sa ne bucuram de sentimentele umane pentru un timp limitat. Nu putem decat sa fim recunoscatori pentru sansa. Si-apoi, lasa-ma sa te privesc cum mesteci cingo, cum te uiti in zare incruntat, cum imi zambesti senin miscandu-ti buzele de parca ai vrea sa-mi spui ceva, dar te razgandesti pentru ca vrei sa formulezi mai frumos. Contopeste-te cu mine. Da-mi zeci de amintiri in care universul este prea de treaba cu noi, si-apoi cand totul se va fi terminat, mai fa odata cunostinta cu mine, cu mine cea care se incetoseaza in mintea ta, si zambeste-i amintirii mele in timp ce pleci din oniricul meu si iti deschizi pleoapele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu